Stup Dadant 12 rame - fund antivarroa - podisor hranitor. Apicultura video

Stup Dadant 12 rame - fund antivarroa - podisor hranitor. Apicultura video

20 de comentarii:

  1. Un tutorial foarte util. Sunt foarte usor de realizat dupa ce vizionezi un asemnea clip. Mersi.

    RăspundețiȘtergere
  2. Arata bine noul stup. Sper ca nu are un pret excesiv.

    RăspundețiȘtergere
  3. Bine lucrat si frumos dar pacat ca stupul in sine are multe neajunsuri .

    RăspundețiȘtergere
  4. Eu nu mă pricep, dar din câte văd din descriere, nu cred că are vreun neajuns.

    RăspundețiȘtergere
  5. Eu tot nu reușesc să îmi dau seama cum .... cum iasă mierea în final. Se poate un articol despre asta?

    RăspundețiȘtergere
  6. de unde se pot cumpara ?

    RăspundețiȘtergere
  7. Fain si bine realizat tutorialul, poate fi foarte util celor care au nevoie de asa ceva.

    RăspundețiȘtergere
  8. util acest video. Am mai descoperit o latura a apiculturii

    RăspundețiȘtergere
  9. hmm interesant stupul si tutorialul o meserie foarte frumoasa apicultura

    RăspundețiȘtergere
  10. Eu nu pot sa vad clipul :(( Cica " This video has been removed by user"

    RăspundețiȘtergere
  11. Dece nu mere videoclipul?La-ti sters?
    Eram curios chiar sa vad.

    RăspundețiȘtergere
  12. Cred ca a fost sters pentru drepturile de autor, sau poate ca autorul nu a mai vrut sa-l prezinte. Pacat.

    RăspundețiȘtergere
  13. poate reusiti sa-l puneti din nou, pt ca as vrea sa-l urmaresc si eu...

    RăspundețiȘtergere
  14. Ce bine ca folosesti si Video pentru tutoriale.Felicitari!

    RăspundețiȘtergere
  15. Stupul se poate vedea aici: www.stuparul.ro
    aici l-am vazut si eu, si mi se pare excelent gandit.

    RăspundețiȘtergere
  16. @ Anonim: Poti sa il cauti din nou pe Youtube...exista :)

    RăspundețiȘtergere