Apicultura 2012 . Targul apicol Iasi 2012 apicultura video


11 comentarii:

  1. Un videou educativ pentru tineri apicultori, poti afla foarte multe ;) Mersi mult

    RăspundețiȘtergere
  2. Pacat ca nu sunt din zona si nu am putut ajunge..cu siguranta as fi fost onorat sa fi fost prezent.

    RăspundețiȘtergere
  3. A fost unchiul meu si mi-a povestit o multime de lucruri interesante.

    RăspundețiȘtergere
  4. Mi-a placut tare mult organizarea..mult peste ce am vazut in alte locatii!

    RăspundețiȘtergere
  5. Interesant materialul video prezentat! Am mai gasit ceva asemanator pe canalul de youtube!

    RăspundețiȘtergere
  6. Un numar mai mare de video-uri ar fi si mai utile..

    RăspundețiȘtergere
  7. O sa mai fie un targ asemanator la Timisoara daca nu ma insel..

    RăspundețiȘtergere
  8. Foarte interesante imaginile! Multumim pentru material!

    RăspundețiȘtergere
  9. Cand va mai fi un asemenea targ in zona Moldovei?

    RăspundețiȘtergere
  10. Superb video-ul. Sper sa oferiti materiale si de la targul din acest an.

    RăspundețiȘtergere